Digitaal ondertekenen voor Client Officers

EERSTE MAAND GRATIS HET START PAKKET PROBEREN

Nationale HypotheekbondFaster ForwardDutch Media Lab en Webdelen.nl organiseren samen met Ondertekenen.nl de moderne werkplek voor het intermediair in de financiële dienstverlening.

Om het rechtsgeldig ondertekenen van documenten betrouwbaar en eenvoudig te organiseren is er gekozen voor een partnership met Evidos(Ondertekenen.nl). Er zijn speciaal voor u voordelige inkoop afspraken gemaakt.

  • Extra uitgebreid pakket met korting 
    Hypotheek- en assurantiekantoren kunnen, vanaf € 9,- per maand, gebruik maken van Ondertekenen.nl.
  • Besparen op porto en tijd 
    Door gebruik te maken van het digitaal ondertekenen bespaart u niet alleen tijd maar ook op portokosten.
  • Geen opstartkosten 
    De jaarlijkse licentiekosten voor iDIN en eenmalige opstartkosten worden u niet in rekening gebracht.
  • Partnercode "Hypotheekbond CO" – Om deze korting te krijgen is het belangrijk, dat u op het aanvraagformulier de partnercode “Hypotheekbond” invult

Waarom kiezen wij voor Ondertekenen.nl inclusief iDIN?

  • Betrouwbaar, veilig en eenvoudig in gebruik
    iDIN en IDeal zijn bekend bij miljoenen consumenten en leveren een veilige en betrouwbare service.
  • Geaccepteerd door de meeste geldverstrekkers en verzekeraars
    Steeds meer aanbieders accepteren het digitaal ondertekenen, zeker in deze spannende tijden. Komt u aanbieders tegen die vragen hebben over het digitaal ondertekenen dan kunt u ze naar ons verwijzen. 
  • Identiteitszekerheid & AVG
    Geeft zekerheid over de identiteit van uw klant en is AVG compliant.
  • Fraudebeschermend
    Geeft uw bedrijf bescherming tegen identiteitsfraude door fraudemonitoring van de banken.
  • Conversieverhogend
    Consumenten haken af wanneer er veel tussenstappen vereist zijn. Bij iDIN is dat minimaal en daardoor is de klantreis eenvoudiger en kan het zelfs papieren processen vervangen.

Digitaal ondertekenen: gemak en rechtsgeldigheid verzekerd

In de financiële dienstverlening ligt een trage administratie altijd op de loer. Digitaal ondertekenen van overeenkomsten vereenvoudigt en versnelt uw administratie en is 100% rechtsgeldig. U bespaart bovendien direct op kosten voor papier, handling en post. Nooit meer wachten op de retourzending van bijvoorbeeld gezondheidsverklaringen, overeenkomsten of interne arbeidscontracten. De digitale ondertekening kan binnen een paar minuten geregeld zijn. Met de digitale ondertekenoplossing van Ontertekenen.nl het platform van Evidos maakt u voorgoed een eind aan het ‘print-scan-post-wacht-probleem'.
 

Digitale handtekening

Met Ondertekenen.nl kunt u direct aan de slag met het digitaal laten ondertekenen uw verzekerings- & hypotheek-overeenkomsten. Digitaal ondertekenen kan per e-mail of direct via een formulier op uw website.

Digitaal identificeren

Het digitaal identificeren van (nieuwe) klanten kan via het Ondertekenen.nl platform van Evidos. U wilt natuurlijk wel zeker weten wie uw klant is. Dit stellen wij vast op basis van lokaal beschikbare digitale identiteiten, bijvoorbeeld iDIN
 

Digitaal waarmerken

Met het Evidos platform is het ook mogelijk om verzekerings- en hypotheek-overeenkomsten digitaal te waarmerken. Zo zorgt u ervoor dat de klant alles direct digitaal ontvangt.

iDIN, regelgeving en compliance

Ter bescherming van de persoonsgegevens volgt iDIN onder andere de Europese regelgeving voor elektronische identificatiemiddelen (eIDAS) en de Europese privacy-verordening (GDPR). Daarnaast geeft de consument zelf opdracht aan zijn bank voor het verstrekken van de gegevens die nodig zijn om zich bij een organisatie te identificeren. De consument/zakelijke klant houdt daarmee volledige controle over welke gegevens aan welke partij worden verstrekt. 

  • eIDAS substantieel compliant
  • Wwft compliant
  • Statement Privacy Compliance iDIN
  • General Data Protection Regulation(GDPR)
  • Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
  • Rules & Regulations iDIN
  • Wet digitale overheid

Maak een keuze uit een van de onderstaande pakketten

Start

€ 90/jaar of

€ 9/m

  • 1 gebruiker
  • 100 credits per jaar
  • Rechtsgeldige digitale handtekeningen 
  • Verstuur meerdere documenten 
  • Invulbare documenten
  • Meertalige ondertekenomgeving 
  • Meerdere ondertekenaars
  •  SMS verificatie 
  • iDIN verificatie
  • Optioneel
  • Branding 
  • Eigen e-mail
Basis

€ 270/jaar of

€ 27 p/m

  • 2 gebruikers
  • 300 credits per jaar
  • Rechtsgeldige digitale handtekeningen 
  • Verstuur meerdere documenten 
  • Invulbare documenten
  • Meertalige ondertekenomgevin 
  • Meerdere ondertekenaars
  •  SMS verificatie 
  • iDIN verificatie
  • Optioneel
  • Branding 
  • Eigen e-mail
plus

€ 540/jaar of

€ 54 p/m

  • 4 gebruikers
  • 600 credits per jaar
  • Rechtsgeldige digitale handtekeningen 
  • Verstuur meerdere documenten 
  • Invulbare documenten
  • Meertalige ondertekenomgevin 
  • Meerdere ondertekenaars
  •  SMS verificatie 
  • iDIN verificatie
  • Optioneel
  • Branding 
  • Eigen e-mail
Enterprise

Op aanvraag

  • 4+ gebruikers
  • 1000+ credits per jaar
  • Functies van Plus en optioneel
  • API
  • iDeal verificatie
  • DigiD verificatie
  • eHerkenning verificatie
  • Gekwalificeerd certificaat
  • Single Sign On
  • Service Level Agreement

Hoeveel credits kost een transactie?

Ondertekenverzoek met e-signature       1 credit

Extra e-signature/waarmerk                     + 0,3 credit

Extra verificatie SMS                                  + 0,2 credit

Extra verificatie iDIN                                   + 1 credit

Aanmelden voor nieuwsbrief

Aanmelden